Dag 5 Den Burg - De Koog - Strand Paal 15

1 augustus 2012 - Den Burg, Nederland

Vandaag zoals goed voorspelt een hele mooie zonnige dag op Texel.

vanochtend zijn we naar de Bonte Belevenis in De Koog gegaan wat erg Leuken was. Al's eerste gingen we brood bakken en vervolgens kregen we een rondleiding en unit leg in de bierbrouwerij en disteleerderij. De meneer die uitlegde deed het erg goed vooral voor de kinderen.

Hierna gingen we lekker lunchen in het zonnetje en an de lunch een spelletje jeu de boulle... Hierna mochten de kinderen kaarsen, zeeepjes en papier maken.

Rond drie uur plonsten we in de zee. Wel koud water maar heerlijke fris om deze warme dag.

Na een lekkere maaltijd weer chillen voor de TV met de olympics.

Morgen gaan we verder op de fiets naar Hypolitushoef.

1. Hetty:
    2 augustus 2012
    Wat een bijzondere dag gisteren, en ook veel geleerd en zelf gedaan, kan Joyce mij nu vertellen hoe ik brood kan bakken en Julian een pintje bier voor Jaap ? Vandaag helaas wat regen denk ik maar als jullie de koude zee in kunnen duiken zal dit ook wel goed komen !!
    Veel plezier hoor... Hetty
  2. Ina Maagd:
    2 augustus 2012
    Hallo Fam.Otten. Gisteravond waren jouw ouders bij ons op de koffie Martin,was erg gezellig.Jullie doen het goed zo te lezen en met veel plezier.Hopelijk werkt het weer een beetje mee vandaag.Je hebt in ieder geval de wind in de rug over de afsluitdijk,dan gaat het een stuk gemakkelijker.Heel veel plezier nog en petje af voor de kids!!