Dag 1 Heemstede - Egmond Aan Zee

28 juli 2012 - Egmond aan den Hoef, Nederland

Hallo allemaal,

vanochtend zijn we vertrokken om ongeveer 09:30 uur uit Heemstede. Het was gelukkig droog... De tassen pasten ook allemaal op de fietsen, iPhone vol geladen met de route, het zonnetje begon te schijnen en toen we de hoek omfietsten stonden opa en oma ones uit te zwaaien. Wat wil je nog meer bij het begin van je zomervakantie?

Het was een schitterende route dwars de duinen met bizons, schaapjes en geitjes onderweg, vennetjes, heuveltje op (lekker snel naar beneden) maar ook weer heuveltje op (iets zwaarder) . Soms zelf zo zwaarder dat we zijn gaan lopen. Ron's 12 uur waren we bij het pondje in IJmuiden. De zon begon steeds meer te schijnen en de lange mouwen konden uit. De overtocht was kort  en we ginger weer verder richting de lunch.

De tocht door de duinen van Wijk aan Zee naar Egmond was ook schitterend. De wind begon wel meer te waaien maar we hebben de eindbestemming inmiddels bereikt. Vanavond verblijven we in het Stayokay hotel in Egmond. Prima hotel net verbouwd en erg netjes. Straks lekker eten en daarna vast uitgeput of willen de kinderen nog spelen?

Tot morgen!

1. Richard:
    28 juli 2012
    Gaan jullie ook nog even door Alkmaar fietsen? In dat geval kan je koffie komen doen bij Yvettte op kantoor! :P
  2. Hetty:
    29 juli 2012
    wat een prachtige tocht zo door de duinen..en met dat mooie weer, dat is genieten hoor..succes met het fietsen, ook vandaag schijnt het zonnetje ! Ik ben benieuwd waar jullie vanavond weer aan komen.
    groetjes, ook van Jaap, Hetty