Egmond aan Zee

29 juli 2012 - Egmond aan den Hoef, Nederland

Vandaag een rustdag in Egmond aan Zee.

rustig opgestaan en lekker uitgebreid ontbeten in het hotel en daarna op de fiets naar Egmond aan Zee. Het regende eerst vanochtend maar daarna kwam de Zon door en met Af en toe wat harde wind was het een heerlijke dag.

De lunch hadden we gescoort in de plaatselijke AH en lekker aan de zee opgepeuselt. De Meiden gingen shoppen en ik en Juul lekker op het strand voetbalgolf gespeelt. Julian had gewonnen en toen nog gevoetbald. Na een iijsje lekker op de fiets weer terug Naar het hotel via de plaatselijke AH voor de hapjes en drankjes bij de TV....

Morgen de etappe Egmond aan Zee -Den Burg (Texel) ongeveer 46 kilometer.....

1. Hetty:
    30 juli 2012
    wat boffen jullie met het weer zeg...en het klinkt allemaal heel leuk...vandaag dus een hele afstand naar Texel...misschien de wind in de rug...volgens mij is dat gelukt, zuidelijke wind...ik wacht weer af... leuk hoor !!!
  2. Toni en Tony:
    He familie,
    Leuk om te horen dat het begin in ieder geval goed en redelijk droog verlopen is. Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is! Wij hebben de zolder vandaag al in orde gebracht in afwachting van jullie komst, dus naar Assen moeten jullie sowieso!! Verheugen we ons op, veel fietsplezier en tot horens..