Dag 16 terug naar huis en Bedankt!!!!

12 augustus 2012 - Heemstede, Nederland

Na een paar heerlijke dagen genieten bij Opa en Oma in Hoogeveen was het tijd om weer naar huis te gaan. We hadden gisteravond op uitnodiging van Opa en Oma heerlijk met de hele familie (behalve Richard en Lisette dan, die werken in Frankrijk) bij het Wok restaurant in Pesse gegeten. Toch op de fiets gegaan onder het motto van beetje afbouwen....Leuk om onze fietsvakantie op deze manier af te sluiten samen met de familie.

Na een goede nachtrust en een heerlijk afsluitend ontbijtje bij Opa en Oma was het tijd om te vertrekken. Opa zwaaide ons uit en Oma fietste met ons mee naar station Hoogeveen. We kochten onze kaartjes ook voor de fietsen en hadden bedacht in te stappen waar je de fietsen neer kon zetten maar dit liep iets anders... We belanden op het balkon en er kon niemand meer langs... ;(  over stappen in Amersfoort was even spannend en in Amsterdam ook. Vooral het stuk je met de roltrap naar het perron, maar 1 trein later dan gepland gingen het naar Heemstede - Aerderhout. Aangekomen had iedereen trek dus een laatste patatje ging er nog wel in. Hierna het laatste stukje van het station naar huis.

Rijdend op de binnenweg hoorde ik opeens achter me Joyce roepen: "Hetty!" en Jan daar Leon Hetty wat leuk zeg. Hetty nodigde ons uit om een ijsje te gaan eten bij Tante Saar. Lekker daar waren we wel voor in, heerlijk is ook daar.

Na met Hetty bijgekletst te hebben ging de reis Naar huis.

thuis aangekomen was alles Zo netjes en opgeruimd. Opa en Oma bedankt!

Verder iedereen die Dagelijks met ons mee heeft geleeft en genoten ons heeft aangemoedigd en some opgebeurd tijdens de regen heel erg bedankt! Wij hebben ook van jullie genoten.

deze fietsvakantie was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes, Martin en Yumiko, Joyce en Julian

1. Toni en Tony:
    12 augustus 2012
    Lieve Martin,Yumiko, Joyce en Julian, geweldig wat jullie gedaan hebben en terecht dat jullie een medaille voor deze prestatie gekregen hebben! Toni en ik vonden het erg gezellig met jullie en mochten jullie ooit nog een keer zoiets van plan zijn weet dat jullie dan zeker weer van harte welkom zijn! PS Julian, Toni zong vanavond alweer het lied: Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Feyenoord kampioen.......Lieve groeten van ons