Dag 11 Oostzee - Doldersum

7 augustus 2012 - Doldersum, Nederland

Afgelopen nacht werden we wakker gehouden door een uil die elke 10 seconden schreeuwde wat een ellende in het altijd zo rustige Oostzee. Dus jullie begrijpen beetje kort geslapen. Het ontbijt was goed bij ons 2e vrienden op de fiets adres. De vooruitzichten waren wisselvallig, maar met uitzondering van een paar spetters vanochtend hebben we geen regen gehad.

We vertrokken langs het Tjeukermeer voor een tocht van ongeveer 55 kilometer naar Doldersum. Onderweg botsten we plotseling op een pondje waarbij we ons zelf naar de overkant moesten trekken, wel weer avontuurlijk.... We nuttigden onze lunch in Wolvenga en het ijsje in Vledder gaven ons net genoeg energie om onze eindbestemming hotel Doldersum te bereiken. We waren best moe, Yumiko was uitgeput.... Na een uurtje of zo dronken we wat inde bar met een bittergatnituurtje genoten we een heerlijk diner.

Nu nog een paar spelletjes doen en dan lekker slape. Morgen hopelijk met mooi weer naar Assen.

1. Ina Maagd:
    7 augustus 2012
    Van jouw moeder Martin hoorden we dat jullie flink nat zijn geworden,balen,De berichten voor morgen zijn redelijk goed,zelfs hier heeft het de hele dag niet geregend,wat uitzonderlijk is.Evengoed petje af voor wat jullie presteren! Houd de moed erin voor morgen,de zon zal jullie zeker steunen.Toi,toi,toi,en lieve groeten van ons.
  2. Anneke:
    7 augustus 2012
    Blijf het knap vinden hoor! Doe het jullie niet na!
    Donderdag Hoogeveen?
  3. Hetty:
    8 augustus 2012
    Zo langzamerhand vind ik dat jullie ook een medaille verdienen, want we hebben er al heel wat behaald in Londen.. het zijn hele afstanden als ik dit zo lees. Knap hoor..Nu op naar Assen..
    Het weer gaat de goede kant op, zonnig en warm..fijn !!
    Groetjes Hetty
  4. MYJJ:
    8 augustus 2012
    wij gaan straks richting Hoogeveen en hebben het goed naar de zin gehad.
    En dan hopelijk tot donderdag.
    Veel plezier bij de Tonie's in Assen.
    Groeten jullie vader en moeder, opa en oma
  5. Miranda:
    9 augustus 2012
    Hey lieve Mart, Yumi, Joyce en Julian!

Nou, ze zeggen altijd he, de laatste loodjes wegen het zwaartst! Wij wensen jullie voor jullie laatste dagje heel veel succes, maar geniet er ook nog even van, want het is wel uniek wat jullie gepresteerd hebben!

Liefs van de Benjaminsjes
  6. Ina Maagd:
    9 augustus 2012
    Van Assen naar Hoogeveen is een leuke tocht en het weer is prachtig dus dat moet goed gaan.En je wordt natuurlijk ontvangen met open armen bij je ouders!! Geniet nog even in het mooie Drenthe!!Lieve groeten Benno en Ina.(Jan en Belinda en kids komen zaterdag terug)