Dag 12 Doldersum - Assen

8 augustus 2012 - Assen, Nederland

Na een heerlijk ontbijtje in Hotel Doldersum stapten we weer op de fiets. Dit nadat de ergste regenbuien weer weg waren.

De route van vandaag ging eerst door de drentse bossen, werkelijk prachtig en na een lunch pal tegen over de TV toren in Smilde ging de tocht verder richting het Kennemerland in Assen. We hadden tegen Tony en Toni gezegd tussen 3 en 4 uur, maar waren eerder gelukkig was Toni thuis, maar net bezig zich te scheren. Het was droog gebleven. Tijd voor een lekker kopje thee en Tony was inmiddels ook thuis gekomen van haar werk.

Ik en Yumiko gingen even naar het centrum van Assen met Toni en Julian natuurlijk voetballen in de tuin en Joyce hielp Tony met het voorbereiden van het avondeten.

S'avonds hebben we heerlijk buiten Ge BBQ't in de tuin en gezellig bijgekletst met de nodige glaasjes wijn. Op een gegeven moment werd het wat frisser en hebben we nog wat van de olympische spelen bekeken en toen lekker slapen.

Morgen naar papa en mamma en Hoogeveen