Dag 8 Makkum - Hindelopen - Koudum

4 augustus 2012 - Koudum, Nederland

Vandaag 1 week geleden nog maar vertrokken we uit Heemstede. We hadden er best een hard hoofd in vanwege het weer, maar tot nu toe hadden we geen beter weer kunnen wensen. Na een goed ontbijtje in Makkum ging de reis naar Hindelopen. We hadden besloten wat eerder weggegaan dan normaal vanwege de slechte weersvoorspellingen later in de middag.

We hadden vandaag pech met de wind. Enorme wind tegen met weinig bescherming van dijken. Vooral Yumiko had het vandaag zwaar maar fietste lekker haar eigen tempo. Na ongeveer 16 kilometer waren we in Hindeloopen. Leuk plaatsje om een keer gezien te hebben en we hebben de lokale economie nog gespekt met het nuttigen van onze lunch aldaar.

Vervolgens gingen we naar Koudum. Het was warm en de wind was nog steeds sterk. Na wat pauses en veel drinken waren we eindelijk bij ons hotel.

Niet veel later begon het enorm te plensen, maar toen lag ik met de kinderen allang in het zwembad. Verder heerlijk gegeten hier in het restaurant en weer zwemmen en een mooie Gouden en Bronsen medaille voor Nederland lekker slapen.

1. Hetty:
    5 augustus 2012
    Martin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wel een heel bijzonder manier om het te vieren vandaag...weer verder fietsen of een rustdag ?
    Maak er in elk geval iets bijzonders van...Extra groetjes...
  2. MYJJ:
    HALLO FAMILIE,
    VAN HARTE MET MARTIN'S VERJAARDAG MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN. GROETJES MAMA EN PAPA
  3. Ina Maagd:
    5 augustus 2012
    Zie op de reacties dat je vandaag jarig bent Martin,van harte en natuurlijk ook van Benno.Hier nu mooi weer na een hele morgen regen.Ook in Londen regent het pijpestelen. Fijne dag en ook de felicitaties voor je familie!